woensdag 23 januari 2013

Nu echt van Start!!!!

Ik heb mij gister aangemeld bij Stampin' Up®, en ben dus nu officieel demonstratrice!!
Gister mijn startpakket besteld, dus nu wachten tot deze er is.
De afgelopen week heb ik deze kaart nog gemaakt met Sweet Buttons Embosslits.
Deze embosslits zijn super leuk. Hij embost en stanst gelijktijdig.
 

In flow magazine zag ik een kaart met echte knopen die ze als een tros ballonnen hadden opgeplakt, dit vond ik zo'n leuk iedee dat ik dat met de knoopjes van de embosslits gedaan heb.
Door de roze kleuren heb je een leuk geboorte kaartje.
Groeten Karla 


2 opmerkingen:

  1. Leuk idee Karla! En het startpakket inmiddels binnen..? Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het startpakket is binnen en mijn eerste bestelling ook al geplaatst. En binnenkort volgen voorbeelden.
      gr Karla

      Verwijderen