dinsdag 5 februari 2013

2 nieuwe Kaarten

Ik ben de afgelopen twee dagen weer creatief bezig geweest. Ik ben echt met een ondekkingstocht bezig met wat je allemaal kunt maken met materiaal van Stampin' Up®
En ik kom tot de ontdekking dat, dat nog meer is dan ik eerst gedacht had. Ik wordt er dus steeds blijer van dat ik de stap heb genomen om demonstratrice te worden.
 

Deze heb ik gemaakt met de mixed bunch stempelset en de bijbehorende blossom punch. Ik heb hem eerst gestempeld en daarna witte embossingpoeder op basic black cardstock. Na het verhitten ziet de embossing poeder er erg mooi uit. Dit is helaas niet te zien op de foto. Ik heb de bloem nog een keer uitgeponst maar nu op whisper white cardstock. De kaart is afgewerkt met 3 Rhinestone Basic Jewels
 
Deze kaart heb ik gemaakt met de labels collection framelits in de cardstock kleuren Whisper White en Basic Black.  Het vogeltje heb ik gestempeld in basic black met de stempelset Language of friendship en daarna geponst met de  Bird Builder punch.
Twee eenvoudige kaarten in Basic Black en Whisper White.
 
Gebruikte materialen:
Stempelset: Mixed Bunch, Language of Friendship
Inkt: Versamark, Basic Black
Pons: Blossom, Bird Builder
Cardstock: Wishper White, Basic Black
Labels collection framelits en Rhinestone basic Jewels.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten