zondag 10 maart 2013

SU-per Chalenges 2

Ik had deze creaties al gemaakt naar de schets van de SU-per challenges
En toen zag ik vanochtend tot mijn grote verrassing dat ik bij uitdaging 1 in de top 3 sta!!
 
Dit is de schets
 
En dit is wat ik er mee gedaan heb.

 

Gebruikte materialen:
Stempelset: Four Seasons (Hostess set)
Inkt: Marine Mist, Rich Razzleberry, Old Olive
Pons: 1" Circle, 2-3/8" Scallop Circle, 1"Square
Cardstock: Wishper White, Marine Mist, Rich Razzleberry, Certainly Celery

 

 

 

4 opmerkingen:

  1. Leuk die twee verschillende uitvoeringen van dezelfde kaart. Die Hostessset is leuk he. Nog gefeliciteerd met je top drie plaats bij de eerste challenge en bedankt dat ju nu weer meedoet met de SU-per challege. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er weer wat leuks mee gemaakt! Bedankt voor het meedoen bij SU-per challenges! Groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karla, wat een leuke kaarten, daar zullen je ouders heel blij mee zijn. Leuk dat je weer meedoet met de challenge. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karla,
    Gefeliciteerd met je top 3 van vorige week! Leuk dat je nu weer meedoet met de uitdaging bij SU-per challenges.
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen