dinsdag 22 oktober 2013

Kerst projecten

Gisteren en vandaag ben ik bezig geweest voor de komende workshops en voor de kerstmarkt waar ik aanwezig zal zijn..
Als eerste heb ik deze letterbak gemaakt

De vakjes heb ik beplakt met Stampin' Up® cardstock en Winter Frost Specialty Designer Series Paper. Daarna heb ik de letterbak gevuld met Christmas Collectibles en andere kerstversiering.
 
Daarna heb ik deze poppen gemaakt.
 

Het idee heb ik HIER  gevonden.
 
Gebruikte materialen:
Stempelset: Christmas Collectibles, Simply Stars.
Pons: Christmas Ornament, 2-3/8",  Scallop Circle.
Inkt: Smoky Slate, Island Indigo.
Cardstock: Smoky Slate, Island Indigo, Whisper White.
Accessoires: Winter Frost DSP, Sycamore Street (Sale-A-Bration),Glimmer Paper Silver.
 




1 opmerking:

  1. Wat een leuke ideeën weer Karla! Ziet er prachtig uit. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen