woensdag 28 mei 2014

Swallowtail notitieboekjes en Weekly Deals

Hallo allemaal.
Een klant van mij had gevraagd of ik nog een paar notitieboekjes voor haar wilde maken. Op pinterest kwam ik een paar leuke ideeën tegen met de embossing resist techniek. Hier ben ik mee aan de slag gegaan en dit is het resultaat!
 



Gebruikte materialen:
Stempelset: Swallowtail 

Pons: Elegant Buterfly, Bitty Butterfly, Blossom
Inkt: Crumb Cake, Early Espresso, Pink Pirouette, Melon Mambo, Wisteria Wonder, Versamark
Cardstock: Whisper White, Melon Mambo Wisteria Wonder, Crumb Cake
Accessoires: Modern Medley DSP, Rhinestone Basic Jewels, Pearl Basic Jewels, Stampin' Emboss® Powder Clear, Katoen lint (eigen collectie)
 
 
 
Het is woensdag dus weer nieuwe Weekly Deals.
Dit zijn ze voor deze week!
 
 
 
Wil je een bestelling doen mail me dan karlascreaties@gmail.com
 
Fijne dag
Karla
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten