dinsdag 1 juli 2014

Nieuwe Catalogus is er.


Vanaf vandaag kan er besteld worden uit de nieuwe catalogus!
Er staan weer mooie nieuwe producten in! Waaronder de photopolymer stempels (siliconen), blendabilities (alcohol markers) en nog veel meer.
 
Kijk HIER als je hem online wilt zien. Zou je graag een papieren catalogus ontvangen mail me dan op karlascreaties@gmail.com Voor € 5,00 inclusief verzendkosten stuur ik hem naar je op.
 
In deze catalogus staat ook de tweede Nederlandstalige set. Het is een hostess set dus door de gastvrouw bij een bestelling van € 200,00 of meer te bestellen.
 
 
Kijk HIER voor de volledige flyer.
 
Aanstaande zondag sta ik op:
Ik heb dan de nieuwe catalogus bij me en heb dan ook de eerste producten uit de nieuwe catalogus bij me. Kom gezellig langs!
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten