zondag 19 oktober 2014

Conventie Stampin' Up

Hallo allemaal
De afgelopen dagen ben ik naar Brussel geweest voor de conventie van Stampin' Up®. De gewoonte bij bijeenkomsten van Stampin' Up® is dat je gaat swappen. Je maakt dan een kaart, doosje of iets anders en dat ruil (swap) je dan met collega demonstratrices. Dit ziet er dan zo uit voor vertrek.
Ik had 48 hangers gemaakt. Hieronder zie je de 4 verschillende hangers die ik gemaakt heb.



 
Gebruikte materialen:
Stempels: Papilon Potpourie, Petite Petals, Pictogram Punches.
Inkt: Coastal Cabanna, Strawberry Slush, So Safron, Pear Pizzazz, Pistachio Pudding.
Ponsen: Petite Petals, Elegant Butterfly, Itty Bitty Accenst Punch Pack, Bird Builder.
Cardstock: Whisper White, Smoky Slate, So Safron, Wisteria Wonder.
Accesoires: Baker's Twine Whisper White, In Color 2013-2015 DSP, Labels Collection Framelits.
 
 
Dit zijn de Swaps die ik gekregen heb!
 
 
 
Er zitten hele mooie creaties tussen. Ook een aantal leuke die ik zeker een keer zal gebruiken.
Tot een volgende keer!
Groeten Karla
 
 
 
 
 

 
 
 





2 opmerkingen:

  1. Heee Karla, wat een leuke swap!! Wij zijn helemaal vergeten te swappen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgende keer beter, wat leuk dat een link hebt naar mijn blog in jou blog bericht. Ik kwam er achter dat ik jou blog al een tijdje volg. Jij maakt ook erg mooie dingen!

      Verwijderen