dinsdag 13 januari 2015

SU-per Challenge #70

Hallo Allemaal
Ik kijk regelmatig op de site van de SU-per Challenge. Dit is een site door Nederlandse demonstratrice is opgezet. Ze zetten er wekelijks een nieuwe uitdaging op. Meestal ontbreekt het mij aan tijd om mee te doen, maar dit keer is het gelukt! De uitdaging sprak mij ook heel erg aan namelijk Kadoverpakkingen. Dit is wat ik gemaakt heb.
 

Mijn zus Hilde heeft me geholpen dit idee uit te werken. Het is een kaart met drie waxinelichtjes. Het zou zelfs met de post verstuurd kunnen worden.
De vlinders zijn nieuwe Thinlit stansen uit de lente/zomer catalogus en het desingpapier komt uit de Sale-A-Bration folder.
 
Tot een volgende keer.
Groeten Karla 
  

1 opmerking:

  1. Wat een leuk doosje, Karla. en wat zijn die nieuwe stansen toch geweldig he.
    Dank je wel voor het meedoen bij SU-per challenges!

    gr
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen