woensdag 21 januari 2015

Workshop pagina aangepast.

Hallo allemaal.
 
Ik heb de workshop pagina aangepast. De workshop op vrijdag 6 februari ( 19.30 uur bij mij thuis) is een doosje met bijpassende kaart. Opgeven kan tot zondag 1 februari.
 

Dit is de Valentijn uitvoering. Als je nou niks hebt met valentijn, dan kun je deze workshop toch volgen want ik werk nog aan andere uitvoering. Hou mijn blog in de gaten ik plaats deze week het alternatief nog.  
 
Vrijdag 13 februari geef ik een kaartenbuffet bij Jennie van 't Ende in Aalden.
De tijden zijn 14.00 uur of 19.30 uur. Opgeven kan tot zondag 8 februari. Geef dan door welke kaarten je wilt maken en welke tijd je voorkeur heeft.
 




 
Dit zijn een aantal voorbeelden voor het buffet. Alle voorbeelden kun je HIER vinden.
 
Voor vragen of wil je opgeven mail ( karlascreaties@gmail.com ) of bel ( 06-10190961 )
 
Fijne dag
Karla


Geen opmerkingen:

Een reactie posten