maandag 1 juni 2015

You Can Create It Mei.

Hallo Allemaal
 
Het is weer de eerste van de maand, dus ik kan weer mijn creatie laten zien van You Can Create It.
Met dit pakketje had ik niet gelijk in mijn hoofd wat ik ermee wilde maken. Na wat speuren op Pinterest en toen maar gewoon lekker aan de slag met het leuke pakketje.
Dit is wat ik gemaakt heb:
 

 
De materialen die we toe gestuurd gekregen was dit
 

Bij mijn pakketje zat ook nog een stukje DSP en Sequins. Toen ik mijn kaart af had zag ik dat ik die was vergeten te gebruiken. Met de restjes van het cardstock en het DSP heb ik nog een klein cadeau labeltje gemaakt.
 
Ben je benieuwd wat er nog meer gemaakt kan worden met dit materiaal. Kijk dan even op de site van Inge Groot en Caroline van der Straaten
 
 
Fijne dag
Karla
 
Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb:
Built for Free Using: My Stampin Blog


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten