zondag 12 juli 2015

Verjaardags Feestje

Hallo Allemaal
 
1 juli heb ik bij Sarah, op haar verjaardags feest, een workshop gegeven. Er waren 7 meiden.
Ze zijn aan de slag gegaan met een memobordje. Dit is wat de meiden gemaakt hebben.
 
 
Er is gebruik gemaakt van materialen die ik al in mijn bezit had, en Stampin' Up® materiaal (Retired en uit de huidige catalogus) 
Het was een zeer geslaagde middag.
 
En als een grote verrassing voor mij had de jarige een taart gekregen met een afbeelding van een kaart die ik vorige jaar aan haar gestuurd had.
 

Sarah, Harma en Gerard bedankt voor dit mooie feest bij jullie!
 
De Stampin' Up® materialen die ik gebruikt heb:
 

 

Built for Free Using: My Stampin Blog


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke projectjes, Karla! En die taart is nu natuurlijk helemaal bijzonder. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Yvonne. Het is ook erg leuk om te doen. Met kinderen en volwassenen.

      Verwijderen