zondag 30 augustus 2015

Gift Bag Punch board

Hallo Allemaal
 
Afgelopen week hadden we een feestje van vrienden. Ze wilden alle twee graag een bladcadeau als cadeau. Een erg leuk cadeau om te geven. Ik kon het niet laten om er zelf een mooi tasje om heen te maken. De Gift Bag Punch Board had ik al even in huis, maar nog niet de tijd gehad om hem uit te proberen. Wat weer een fijn apparaat om mee te werken.
Dit zijn de tasje die ik gemaakt heb.
 

Ik had van de afgelopen catalogus nog veel Design Papier liggen. Hiervoor heb ik het Gold Soiree DSP gebruikt.
 
 
Bij dit tasje/doosje heb ik een volledig vel van 12"x12" gebruikt. Het bovenste deel heb ik naar beneden gevouwen. Om hem te sluiten heb ik een sluiting gemaakt doormiddel van de vlinder. Deze is gemaakt met de Bold Butterfly Framelits en de Butterflies Thinlits.

 
Voor dit tasje heb ik een vel van 12"x 9" gebruikt, en met de Gift Bag Punch Board aan de bovenkant gaatjes in gemaakt.
 
Een cadeautje is natuurlijk niet compleet zonder bijpassende kaarten.
 
 
Dit zijn kaartjes van 3"x4". De stempelset Sprinkels of Life heb ik gebruikt om de cup cakejes te maken.
 
Het cadeau ziet er zo in zijn geheel uit.
 
 
Fijne dag
Liefs Karla
 
 
 
 
 


 
 
  

Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen:

Een reactie posten