dinsdag 29 september 2015

Uitnodigings kaarten met Garden in Bloom

Hallo Allemaal
 
Twee week geleden kreeg ik de vraag of ik nog 25 kaarten had liggen voor de verkoop. Dat had ik niet. Maar ik wilde ze wel gaan maken. Mijn tante wilde ze graag gebruiken als uitnodigingen voor haar 65e verjaardag. Na wat overleg ben ik aan de slag gegaan.
We hadden overlegd dat de kaarten vrolijk moesten zijn, graag met bloemen of vlinders. De kleuren die ze mooi vind zijn paars en rood.
 
Dit is wat ik gemaakt heb.
 
 
Al snel wist is dat ik de stempelset Garden in Bloom wilde gebruiken. Het is zo'n mooie set waar je snel resultaat mooi resultaat mee hebt. En dat was voor mij wel erg handig want ik had maar beperkt tijd.
 
Fijne dag
Karla
 
 
Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen:

Een reactie posten