zondag 29 november 2015

Build a Banner kit voor de kerst

Hallo allemaal

19 december sta ik weer op de kerstmarkt in de Hoornsemeer. Om de kraam gezellig aan te kleden heb ik een Banner gemaakt met de Build a Banner Kit van Stampin' Up. 

In deze kit zitten de volgende materialen:
18 witte canvas banners
Bakers twine
Sjablonen
Stampin' Spritzer

Dit zijn de basis materialen. Ik wilde graag wat meer. Het Winter Wonderland Specialty DSP was voor mij de inspiratie van kleuren.


De witte canvas banners heb ik met twee van de achtergrond sjablonen en zwarte inkt versierd. Met de Circles Collection Framelites heb ik uit Whisper White en Gold Foil sheets cirkels gestansd. Op de Whisper White cirkels heb ik met de letter sjablonen en zwarte inkt de letters gesponst. 
Daarna nog verder versierd met stansen en andere embelisments.


Fijne dag 
Karla 


Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten