donderdag 3 december 2015

Cadeau tasje en doosje voor geurkaars

Hallo Allemaal

De voorbereidingen voor de kerstmarkt van 19 december gaan door. Bij een Engelse collega zag ik een heel leuk doosje voor geurkaarsen van de Ikea. Dit leek me erg leuk om te maken. Alleen het doosje paste niet om de geurkaarsen die ik gekocht had. In Engeland misschien toch een ander formaat dan in Nederland. 
De geurkaarsen had ik en het idee vond ik nog steeds leuk. Dus zelf maar wat bedacht. 
Allereerst een doosje met deksel. 




Om het doosje zit een band die er zo afgeschoven kan worden. Deze vond ik al erg geslaagd maar wilde nog wat uit proberen. En dat is een tasje geworden.

Voor beide heb ik het Merry Moments DSP gebruikt. 

Fijne dag
Karla 


Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten