donderdag 21 januari 2016

Large Numbers Framelits Dies Stampin' Up®

Hallo allemaal

Mijn neef en nicht zijn pas twaalf jaar geworden. Ik wilde graag voor hun een wat stoerdere verjaardagskaart  maken. Ik kwam op pinterest kwam ik leuke ideeën tegen met de Large Numbers Framelits tegen. Mijn lieve vriendin Stampin Jacqueline heeft mij geholpen met de getallen. Ik heb zelf de Large Numbers niet.


Voor de eerste kaart heb ik de Balloon Framelits gebruikt. De achtergrond is Perfectly Artistic DSP uit de Sale-A-Bration catalogus. 

Bij deze tweede kaart heb ik de Balloon Bouquet punch gebruikt en het DSP is van de paperstack In Color 2015-2017
Voor de beide kaarten heb ik de tekst van de Balloon Builders stempelset gebruikt. 

Ik was erg tevreden met het resultaat en mijn neef en nicht waren er ook blij mee. Dus zeer geslaagd! 

Fijne dag 
Karla 



Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

  1. Het zijn hele leuke kaarten geworden! En natuurlijk heb ik graag geholpen :-)

    BeantwoordenVerwijderen